Calvin Klein Jeans annonserar på Tinder!
Calvin Klein Jeans har släppt sin höstkampanj. En kampanj riktad mot den moderna genrerationens sexuella förbindelser i sociala medier. Vad är inte bättre då än att ta hjälp från dejtingappen Tinder.
Jeansmärket har alltid varit känt för sitt driv att berätta om det moderna och ungdomliga. Deras kampanjer ligger alltid i framkant – oavsett om det handlar om modell eller tema. I säsongens kampanj har de skapat en innovativ kampanj med berättelser om ung kärlek, lust och moderna sexuella möten i den teknikdrivna generationen. Calvin Klein har till denna kampanj inkluderat Tinder som samarbetspartner. En digital kampanj kommer under hösten finnas i den kända dejtingappen.
Detta är också en fortsättning på märkets #mycalvins kampanj, där man uppmanas ta en selfie när man bär plagg från Calvin Klein.
Kampanjen är plåtat av Mario Sorrenti i New York med flera kända modeller som Grace Hartzel, Imaan Hamma, Aya Jones och Laura Julie. Klicka in i bildspelet nedan för alla de heta – verkligen superheta – nya kampanjbilderna!