Kenza tar över stor kampanj efter modellen Cara Delevingne
Kenza Zouiten tar över stafettpinnen efter bland annat modeller som Cara Delevingne och Kylie Jenner som tidigare frontat PUMA:s kampanj DO YOU. Bloggerskan visar i samma veva upp PUMA:s nya kollektion Luxury Pack för Stadium.
– Det känns superkul med PUMA. Jag har varit ett stort PUMA-fan sen jag gick på gymnasiet och att få jobba med ett varumärke av deras kaliber känns stort. I höst frontar jag deras exklusiva kollektion för Stadium och i vår släpper vi något ännu större. Det känns ”nyp-mig-i-armen”-stort, berättar Kenza.
Målet med kampanjen DO YOU har enda sedan början varit att uppmuntra kvinnor att vara starka och säkra i sig själva. Genom att kommunicera ett positivt budskap kring självförtroende och motivation, samt att uppmana kvinnor att inte kompromissa gällande sin personliga stil, träning eller livsstil hoppas PUMA bidra till att stärka kvinnor. Och då är Kenza en perfekt förebild menar märket.
– Vi är stolta över att Nordens största influencer, Kenza, är med på resan vi genomför med PUMA WOMEN. Den unika kollektionen representerar den aktiva kvinnan som inte kompromissar när det kommer till stil. Det är precis det PUMA WOMEN står för och hur Kenza är, säger Sanna Jakonen, Nordic Performance Marketing Manager på PUMA.
Luxury Pack och produkterna kommer att finns tillgängliga exklusivt hos sportkedjan Stadium i hela Skandinavien från den 14 september och finns därefter tillgänglig i Stadiums butiker från den 21 september.
Se de rykande kampanjbilderna här.
Kenza gifte sig nyligen. Se hennes vackra klänning från Ida Sjöstedt här.