ELLE-galan nominerad till Gyllene hjulet

09 mar, 2016
AvLisa Arnell
Varje år premierar Sponsrings– och eventföreningen de bästa svenska projekten inom sponsring och event. Till årets B2B-event (Business To Business) är ELLE och Aller media AB är nominerade som en av fem aktörer.
För att spara den här artikeln
måste du vara medlem
Logga in på ditt kontoellerSkapa ett konto här!
Annons

Årets Gyllene Hjulet-gala är den nittonde i ordningen och äger rum den 7 april.

Det är förra årets gala (ELLE-galan 2015) som är nominerad tillsammans med Byggfestivalen 2015 (Woody Bygghandel AB, Knut Kommunikation och Stålmark Live) Electrolux Table Talks (Electrolux och Passion Lab) Junifesten 2015 (SBS kanal 5 och White and White Event AB) och Umeågalan (Umeågalan, Heja! och Punkt PR).

Motiveringen för ELLE-galan 2015:

ELLE-galan har kommit att bli branschens starkaste eventvarumärke efter att ELLE aktivt har utvecklat eventets form under de 19 år som gått sedan instiftandet av ELLE-galan 1997. I en tid då intresset för mode och stil konstant växer explosionsartat är det naturligt att ELLE, världens största modemagasin för kvinnor, arrangerar en årlig prisutdelning, modevisningar, fest och mingel där den svenska modescenen och tidningens kärnämnen står i centrum.

Vinnaren avslöjas på Gyllene hjulets gala den 7 april. Heja ELLE-galan!

Annons