Här är Snapchats nya samarbete
Nu står det klart: Glossybox gör Snapchats första kampanj i Norden. Releasen? Alla hjärtans dag!
Glossybox, världens ledande prenumerationstjänst inom skönhetsprodukter, blir därmed det första företaget i Norden att göra en geofilter-kampanj tillsammans med Snapchat. Kampanjen går under namnet Det får duga och lanseras dessutom i samband med Glossybox alla hjärtans dag box, The Love Box.
Geofiltret kommer att vara tillgängligt i hela Sverige under 24 timmar.
– Vi har velat bygga en kampanj för alla – den passar dig som är på dejt, som sitter hemma och myser med en kopp te eller är ute med vännerna samtidigt som den passar alldeles ypperligt för en selfie. Kampanjens budskap är också helt fantastiskt på Snapchat då vi kan nå ut med vårt budskap om att sprida kärlek digitalt på ett väldigt personligt sätt , säger Victoria Senkpiel, vd för Glossybox, i ett pressmeddelande.
Hon fortsätter:
– För oss är Snapchat en självklar kanal då vi vet att användandet i vår målgrupp är högt och med rätt budskap kommer Snapchat vara en kanal som går att vara väldigt kreativ i. Det känns otroligt spännande att Glossybox är först ut med detta i Norden.
Foto Snapchat/Glossybox