Populärt: Bäst i test Se Min Rutin Skönhetsredaktörens favoriter Parfymer Beautytrender Adventskalendrar med skönhet

Här är Snapchats nya samarbete

14 feb, 2017
AvJohanna Lejon
I dag, på alla hjärtans dag, lanserar Snapchat sin första geofilter-kampanj i Norden. Samarbetspartnern? Glossybox.
För att spara den här artikeln
måste du vara medlem
Logga in på ditt kontoellerSkapa ett konto här!
Annons

Nu står det klart: Glossybox gör Snapchats första kampanj i Norden. Releasen? Alla hjärtans dag!

Glossybox, världens ledande prenumerationstjänst inom skönhetsprodukter, blir därmed det första företaget i Norden att göra en geofilter-kampanj tillsammans med Snapchat. Kampanjen går under namnet Det får duga och lanseras dessutom i samband med Glossybox alla hjärtans dag box, The Love Box.

Geofiltret kommer att vara tillgängligt i hela Sverige under 24 timmar.

Få det bästa av ELLEs värld - anmäl dig till våra nyhetsbrev

Vi handplockar vårt bästa innehåll åt dig med maxad inspiration och de senaste trenderna. Utöver det får du ta del av exklusiva erbjudanden, tävlingar och inbjudningar till olika event. Fyll bara i dina uppgifter här så sköter vi resten! ♥

– Vi har velat bygga en kampanj för alla – den passar dig som är på dejt, som sitter hemma och myser med en kopp te eller är ute med vännerna samtidigt som den passar alldeles ypperligt för en selfie. Kampanjens budskap är också helt fantastiskt på Snapchat då vi kan nå ut med vårt budskap om att sprida kärlek digitalt på ett väldigt personligt sätt , säger Victoria Senkpiel, vd för Glossybox, i ett pressmeddelande.

Hon fortsätter:

– För oss är Snapchat en självklar kanal då vi vet att användandet i vår målgrupp är högt och med rätt budskap kommer Snapchat vara en kanal som går att vara väldigt kreativ i. Det känns otroligt spännande att Glossybox är först ut med detta i Norden.

Foto Snapchat/Glossybox

Annons