H&M Home öppnar ny pop up-butik – på 370 kvadrat
Den nya butiken är en pop up store som kommer att erbjuda hela inredningskonceptet H&M Home. Butiken öppnar på Drottninggatan 50 i Stockholm och blir H&M:s största (370 kvadratmeter) home-avdelning i Sverige.
Interiören i butiken kommer att spegla hem-konceptet och presenteras på inspirationsytor som illustrerar en hemmiljö genom vardagsrum, sovrum, badrum och kök. För att stärka shoppingupplevelsen ytterligare kommer kunder löpande få ta del av ett flertal spännande aktiviteter i butiken under hösten. I samband med öppningen kommer till exempel en kaffebar tillfälligt husera i butiken och längre fram kommer kunder kunna komplettera sin inredningsshopping med färska snittblommor.
Något utöver det vanliga
– Det känns fantastiskt kul att få öppna en H&M Home pop up-butik i centrala Stockholm där vi kan överraska våra kunder med flera spännande aktiviteter. Genom den här pop up–butiken kommer vi ge våra kunder en inspirerande shoppingupplevelse som är något utöver det vanliga, säger Daniel Ervér, landschef för H&M Sverige i ett pressmeddelande.