Artikeln innehåller reklamlänkar
Populärt: Hemma hos DIY-tips inför julen Inredningsnyheter ELLE Deco Design Awards Köksinspiration Juldekorationer Se ELLE Hemma hos

H&M:s nya varumärke är här – där och då lanseras det

31 jan, 2018
AvIda Gustafsson
Det har länge tisslats om H&M:s nya varumärke och nu kom beskedet om vad det blir, vad det ska heta och när och var butiken öppnar.
För att spara den här artikeln
måste du vara medlem
Logga in på ditt kontoellerSkapa ett konto här!
Annons

Det nya varumärket som fått namnet ANNONS Afound lanseras under 2018 och beskrivs som en marknadsplats med rabatterade produkter inom mode och livsstil. De kommer att sälja välkända varumärken för både dam och herr, både egna märken från H&M-sfären men även externa internationella varumärken i olika prissegment.

Afound – det här är H&Ms nya varumärke

Afound kommer att finnas dels på en digital plattform, men även i fysiska butiker. Utbudet kommer att vara säsongslöst och utvalt. Afound kommer även löpande att lansera limiterade produkter från olika varumärken till rabatterat pris.

”Vi ser en stor potential för Afound”

– Vi ser en stor potential för Afound och ser fram emot att introducera marknadsplatsen för vår publik i Sverige under 2018. Afound värnar om produkters värde och mixen av dem. Genom att erbjuda inspiration till personlig stil, kvalitetsvarumärken och känslan av att kunna göra en riktigt bra affär, erbjuder Afound en ny form av off-price-upplevelse, säger Fredrik Svartling, Managing Director Afound.

Annons

Afounds första butik öppnar på Drottninggatan i Stockholm samtidigt som den digitala försäljningsplattformen lanseras i Sverige.

Läs mer:

Sommaren har kommit till H&M Home – se nya kollektionen här

Arket släpper kollektion med inredningsmagasinet Apartamento

Här är H&M Homes första utemöbler – och nya detaljer till balkongen

London-guide: H&M Homes chefsdesigner listar dina guldkorn

Annons