Populärt: Serietips Trender Filmtips Intervjuer Resguider

Cherrie och Official Gallery släpper klädkollektion

03 dec, 2016
AvJulia Saaf
You go, Cherrie!
För att spara den här artikeln
måste du vara medlem
Logga in på ditt kontoellerSkapa ett konto här!
Annons

Festivalen 30 Days in LA som presenterar ny och spännande musik kommer nu också med en klädkollektion. Limited Edition Capsule Collection frontas av artisten Cherrie som samarbetat med bland annat svenska märket Official Gallery.

Plattformen Red Bull Sound Select som har hand om festivalen 30 Days in LA lyfter fram unga och talangfulla artister. Det gäller inte bara musik utan också inom mode. Tillsammans med artisten Cherrie, som gjort succé tillsammans med Jhené Aiko, har modemärken från Los Angeles, New York, Chicago, Toronto, Stockholm och Sydney tagit fram en klädkollektion. Plaggen ska symbolisera och belysa olikheterna från varje stads kreativa uttryck. Det svenska märket Official Gallery är med och representerar Stockholm. De har skapat en gul regnjacka där den gula färgen har sin grund i tankarna om Cherrie som en artist som lyser upp i den mörka tillvaron.

Få det bästa av ELLEs värld - anmäl dig till våra nyhetsbrev

Vi handplockar vårt bästa innehåll åt dig med maxad inspiration och de senaste trenderna. Utöver det får du ta del av exklusiva erbjudanden, tävlingar och inbjudningar till olika event. Fyll bara i dina uppgifter här så sköter vi resten! ♥

Plaggen kommer i en begränsad upplaga och finns att köpa under 30 Days in LA.

LÄS OCKSÅ:

BEYONCÉ SLÄPPER PRISVÄRD JULKOLLEKTION

Gina Tricot släpper exklusiv partykollektion

Kronprinsessan gör sportkollektion för H&M!

Annons