Madonnas Louis Vuitton-kampanj

02 jul, 2009
Av
För att spara den här artikeln
måste du vara medlem
Logga in på ditt kontoellerSkapa ett konto här!
Annons

[nggallery id=700]

Marc Jacobs upprepar succén med Madonna-kampanjen för Louis Vuittons vår/sommarkollektion 2009, genom att följa upp med en till för höst/vintersäsongen. Inspirationen är Hollywoods glansdagar. Marc Jacobs berättar:

– Efter allt roligt i samband med vår/sommar-kampanjen och de häpnadsväckande reaktioner vi fick var vi alla – Madonna, fotografen Steven Mesiel och jag själv – ivriga att jobba ihop igen med höst/vinter-jampanjen.

Få det bästa av ELLEs värld - anmäl dig till våra nyhetsbrev

Vi handplockar vårt bästa innehåll åt dig med maxad inspiration och de senaste trenderna. Utöver det får du ta del av exklusiva erbjudanden, tävlingar och inbjudningar till olika event. Fyll bara i dina uppgifter här så sköter vi resten! ♥

Samtidigt som de båda kampanjerna ser väldigt olika ut enas de på flera sätt, så det känns nu som att vi ger en fullständig bild med båda sidor av historien.

Kampanjen kommer att gå i magasin världen över från augusti, och samtidigt kommer en behind the scenes-film finnas på www.louisvuitton.com

Annons