Brämhults och Chokladfabriken lanserar exklusiva praliner
"Mer än bara juice" – en kampanj som syftar till att illustrera Brämhults mångsidighet och uppmanar till att våga tänka utanför boxen när det kommer till deras juicer. Det i sin tur har lett till ett unikt samarbete med Chokladfabriken. Tillsammans har de tagit fram två exklusiva praliner som bjuder på en innovativ smakupplevelse. Det spännande samarbetet symboliserar en perfekt harmoni av smakfull konst och visionärt hantverk, något som ligger både Brämhults och Chokladfabriken extra varmt om hjärtat.
– Här representeras vår strävan att kontinuerligt överraska våra konsumenter med nya och innovativa sätt att njuta av våra produkter. Vi är oerhört glada över att ha fått göra detta tillsammans med just Chokladfabriken, vars otroliga hantverk är en stor inspirationskälla, berättar Ulrika Lång Gerdén, International Sr. Brand Manager, Brämhults.
Juicerna ”Blåbär och Svarta Vinbär” och ”Jordgubb och Lime” har både inspirerat till smaken och använts som ingredienser under tillverkningen, vilket representerar en perfekt balans mellan tradition och nytänkande.
Detta banbrytande samarbete är Brämhults första någonsin och markerar inte bara en milstolpe i varumärkets historia; det är en berättelse om kreativitet, och vidare även en hyllning till naturens smaker och hantverkets konst. Kärleken till råvarornas ursprung är tydlig hos de båda varumärkena, och med tanke på att chokladens huvudingrediens är kakao, som i sin tur kommer från kakaofrukten, ser man även den naturliga koppling som finns mellan två till synes olika världar.
Pralinerna kommer att säljas exklusivt i Chokladfabrikens butiker och på deras hemsida under en begränsad period.