Efter succén med den "nyttiga" glassen – nu släpper Nick's en jordnötsbar
14 sep, 2018
AvJohanna Lejon
Efter den sockerfri kexbaren och glassen kommer Nick's nyttiga uppföljare – en jordnötsbar. 1 krona per såld produkt går oavkortat till Bröstcancerförbundet.
Annons
I våras (lagom till den varma sommaren), efter lanseringen av kexbar och choklad, kom den, Nick’s ”nyttiga” glass. Nu följer Nicks upp glasssuccén med att släppa en ”nyttig” jordnötsbar som sägs lösa ”din hunger utan blodsockerfall”.
Jordnötsbaren innehåller jordnötter och fudge och har ett skal av mjölkchoklad. Kakan, som går under namnet ”Peanuts n’ Fudge”, lanseras i samarbete med Bröstcancerförbundet där 1 krona per såld produkt går oavkortat till Bröstcancerförbundet.
Läs också: Gillar du Nick’s chokladkakor? Nu släpper märket en glass – som är sockerfri
Kampanjen pågår från och med den 1 oktober till och med den 31 oktober.
Annons