Britney Spears frontar Kenzos nya kampanj – och den tar oss tillbaka till "Baby One More Time"
Britney Spears, 36, är modejätten Kenzos ansikte utåt i deras nya kollektion La Collection Memento N°2 som minner om hennes storhetstid som popstjärna. Kampanjen är nämligen en slags throwback till sent 90-tal och tidigt 00-tal.
https://www.instagram.com/p/BgjR9vihD4h/?taken-by=kenzo
https://www.instagram.com/p/BgjNYmABzjo/?taken-by=kenzo
https://www.instagram.com/p/BgbbtZzBnMp/?taken-by=kenzo
https://www.instagram.com/p/BgjP2sPhGpN/?taken-by=kenzo
Bland plaggen syns magtröjor, korta shorts och väldigt mycket denim – kläder som lätt kan förknippas med Britney Spears Baby One More Time-period. Och just denim-delen i kollektionen för framför allt tankarna till Britneys kanske mest minnesvärda röda mattan-stund någonsin – den tillsammans med Justin Timberlake i matchande outfits.
Britney Spears har den senaste tiden lagt ut en rad gamla bilder på sin Instagram som är från just den här tiden i hennes karriär, vilket gissningsvis var en hint om det kommande samarbetet.
Källa: Highs Nobiety