Artikeln innehåller reklamlänkar
Populärt: Shoppingtips Modetrender Streetstyle Se Min Look Höstens trender

Afound är H&M:s nya varumärke – och då lanseras det

31 jan, 2018
AvIda Gustafsson
Nu lanseras Afound.
Det har länge tisslats om H&M:s nya varumärke och under onsdagen kom så beskedet om vad det blir!
För att spara den här artikeln
måste du vara medlem
Logga in på ditt kontoellerSkapa ett konto här!
Annons

Det nya varumärket som fått namnet ANNONS Afound lanseras under 2018 och beskrivs som en marknadsplats med rabatterade produkter inom mode och livsstil. De kommer att sälja välkända varumärken för både dam och herr, både egna märken från H&M-sfären men även externa internationella varumärken i olika prissegment. Afound kommer att finnas dels på en digital plattform men även i fysiska butiker. Utbudet kommer att vara säsongslöst och utvalt. Afound kommer även löpande att lansera limiterade produkter från olika varumärken till rabatterat pris.

– Vi ser en stor potential för Afound och ser fram emot att introducera marknadsplatsen för vår publik i Sverige under 2018. Afound värnar om produkters värde och mixen av dem. Genom att erbjuda inspiration till personlig stil, kvalitetsvarumärken och känslan av att kunna göra en riktigt bra affär, erbjuder Afound en ny form av off-price-upplevelse, säger Fredrik Svartling, Managing Director Afound.

Afounds första butik öppnar på Drottninggatan i Stockholm samtidigt som den digitala försäljningsplattformen lanseras i Sverige.

Få det bästa av ELLEs värld - anmäl dig till våra nyhetsbrev

Vi handplockar vårt bästa innehåll åt dig med maxad inspiration och de senaste trenderna. Utöver det får du ta del av exklusiva erbjudanden, tävlingar och inbjudningar till olika event. Fyll bara i dina uppgifter här så sköter vi resten! ♥

Läs mer:

Superexklusivt förmingel: Se bilderna från ELLE och H&M:s fest i sviten innan galan

H&M-pojkens mamma talar ut: Det här är en av hundratals olika outfits min son modellerade

Nyden är H&M-gruppens nya varumärke

Annons