Artikeln innehåller reklamlänkar
Populärt: ShoppingtipsModetrenderNew York Fashion WeekStreetstyleSe Min LookHöstens trender

FASHIONABLEFIT lanserar varumärke med Nelly.com – se bilderna

03 maj, 2017
AvJohanna Lejon
Nu i maj lanserar träningsprofilen Hannah Andersson, som under några år byggt upp en stor och hängiven målgrupp i träningssegmentet, ett helt nytt träningsvarumärke tillsammans med Nelly.com.
För att spara den här artikeln
måste du vara medlem
Logga in på ditt kontoellerSkapa ett konto här!
Annons

– Det känns så stort och häftigt att efter tre kollektioner tillsammans med Nelly.com nu lansera FASHIONABLEFIT som ett eget varumärke. Jag är enormt tacksam och tror verkligen att vi kommer fylla ett tomrum på marknaden med vår design och prisklass, säger Hannah Andersson i ett pressmeddelande.

Första släppet består av en vår- och sommarkollektion med olika modeller sporttoppar, crossoverlinnen, en bomberjacka, hoodie samt tights i olika utföranden och med hög midja. ”Strength”, ”Power”, ”Confidence”, ”Positivity” och ”Fashion enables Fit” är ledorden som ligger till grunden för varumärket.

Få det bästa av ELLEs värld - anmäl dig till våra nyhetsbrev

Vi handplockar vårt bästa innehåll åt dig med maxad inspiration och de senaste trenderna. Utöver det får du ta del av exklusiva erbjudanden, tävlingar och inbjudningar till olika event. Fyll bara i dina uppgifter här så sköter vi resten! ♥

ANNONS Här klickar du hem plaggen!

Annons
Annons
Annons
Annons

FASHIONABLEFIT kommer finnas till försäljning ANNONS exklusivt på nelly.com och produkterna kostar mellan 299 och 599 kronor.

Foto Nelly x FASHIONABLEFIT

Annons