Populärt: Shoppingtips Modetrender Streetstyle Se Min Look Höstens trender

Här är Johan Lindebergs första kampanj sedan återföreningen med J Lindeberg

15 feb, 2016
AvLisa Segerson
Nu presenterar J.Lindeberg kampanjen The Bridge Series. Vilket blir Johan Lindebergs första kampanj sedan han återvänt till företaget.
För att spara den här artikeln
måste du vara medlem
Logga in på ditt kontoellerSkapa ett konto här!
Annons

Företaget J.Lindeberg bär Johan Lindebergs namn. I december meddelade designern att han återvänder till märket. Och nu ser vi de första bilderna från hans nya arbete.

Kampanjen porträtterar en samling personligheter som uttrycker sig om något betydelsefullt och unikt. Först ut är skådespelaren och designern Waris Ahluwalia. Ahluwalia uppmärksammades stort förra veckan då han blev nekad att gå ombord ett Aero Mexico-flyg på grund av sin turban.

Få det bästa av ELLEs värld - anmäl dig till våra nyhetsbrev

Vi handplockar vårt bästa innehåll åt dig med maxad inspiration och de senaste trenderna. Utöver det får du ta del av exklusiva erbjudanden, tävlingar och inbjudningar till olika event. Fyll bara i dina uppgifter här så sköter vi resten! ♥

– Jag har alltid ansett att om man ska spendera pengar på kampanjer, så ska det användas till att säga något som verkligen är betydelsefullt. Det har varit min genomgående filosofi under min karriär. Med ”The Bridge Series” vill jag nu ta det till en ny dimension. Jag vill bjuda in människor som jag beundrar och blir inspirerad av och be dem att uttrycka sina ord och tankar om världen. Det kändes naturligt att börja med Waris som är min bästa vän, säger Johan Lindeberg.

Kampanjen består av sex bilder med olika citat från Ahluwalia. Se ett smakprov från kampanjen i bildspelet:

Läs också: Johan Lindeberg återvänder till J lindeberg

Annons