Här är nya Na-kd – så blir svenska budgetmärket efter förändringarna
En ny era har börjat för Na-kd! Det svenska budgetmärket har genomgått en rebranding som vi nu kan se resultatet av. Omprofileringen – som av märket själva beskrivs vara kraftfull – lanseras genom kampanjen ”What makes me Na-kd” frontad av Nicola Peltz Beckham.
Här är nya Na-kd – förnyad vision och ny visuell riktning
Så vad innebär då den här nylanseringen? Med en förnyad vision för märket omfattar förändringarna en ny, förfinad visuell riktning, en ny logga samt en ny design på hemsidan.
Den nya visuella riktningen kommer kännetecknas av en minimalistisk design som speglar mognad och den nya, smalare loggan ska reflektera Na-kd:s feminina kärna.
– Vår rebranding-resa är mer än bara en kampanj, det är en öppen inbjudan till vår community att uttrycka sig och dela sina upplevelser tillsammans med oss, säger Sanna Tranlöv, Chief Commercial Officer på Na-kd om den nya satsningen.
Öppnar pop up-butiker i fyra städer
För att fira nylanseringen av märket kommer Na-kd att ta sig ut på gatorna och öppna pop up-butiker i fyra olika städer. Den första butiken slår upp dörrarna i Stockholm, vilket också är den enda svenska staden som får besök av märkets pop up-resa. Resterande pop up-butiker öppnas i Berlin, Köpenhamn och Paris.
Pop-up:en i Stockholm är öppen mellan 22-26 maj 2025. Exakta platser för dessa tillfälliga butiksöppningar är ännu inte tillkännagivet.
Foto: Na-kd