Indiskas vårkampanj frontas av Dramatenskådis – se bilderna
I kampanjen The Boho Way får vi på olika sätt följa skådespelerskan Anas liv då hon tillsammans med Indiskas nya kollektion inspirerar till en kreativ och bohemisk livsstil.
– Med The Boho Way vill vi inspirera Indiskas kunder att fortsätta utforska sina kreativa sidor och våga gå sin egen väg. Kreativiteten är viktig för vår personliga utveckling, för att vi ska våga utforska och lära oss nya saker, säger Sofie Saberski, marknadschef på Indiska.
Lanseringen består av ett flertal minikampanjer som lyfter olika kreativa teman.
– Kampanjen The Boho Way är för mig en medveten strävan att ha en kärleksfull inställning, leva med respekt för både miljön och andra människor och samtidigt våga vara sig själv, säger Ana Gil de Melo Nascimento.
Själva kollektionen är inspirerad av den bohemiska livsstilen. Harmoniska naturnära toner står i fokus och den klassiska indiska chintzblomman sätter printbilden för stora delar av kollektionen. Paisleyprint i mörkare nyanser och mjuka bomullsmaterial i korallfärger är tonsättande, tillsammans med tunna svala blusar och klänningar med lätt fall och smickrande passformer.
Även i heminredningen och dekoration går trenden i naturens fotspår. Växtbaserade material såsom bambu, jute, sjögräs och vattenhyacint är genomgående material i Indiskas mattor, korgar, lanternor och som dekoration på ljushållare och vaser. Knyttekniken makramé får också ta plats i kollektionen för att addera en bohemisk och avslappnad känsla i hemmet.
Kollektionen The Boho Way finns tillgänglig i Indiskas butiker och på Indiska.com från och med v.12 och består av både mode och inredning.
Se bilderna nedan
Foto Indiska