Jessica Almenäs frontar ny kampanj – se bilderna
Pierre Robert fokuserar på tunna strumpbyxor i vår. Modell i den nya kampanjen? Programledaren Jessica Almenäs.
– Vårkampanjen är startskottet för samarbetet med Jessica som kommer att fortlöpa under hösten 2017, meddelar Pierre Robert i ett pressmeddelande.
Förhoppningen med kampanjen är att man med Jessica som profil ska kunna inspirera skandinaviska kvinnor att bära underkläder som både är sköna och snygga varje dag.
Jessica Almenäs ska, enligt pressmeddelandetm i mångt och mycket ”personifiera den kund som Pierre Robert vill rikta sig till”.
– Vi har tidigare samarbetat med Jessica genom inlägg i sociala medier och tycker att hon har lyft fram våra produkter och förmedlat känslan hos Pierre Robert på ett fint sätt. Hon har visat att hon tycker om det vi gör och därför var valet att fördjupa vårt samarbete till ett ambassadörskap enkelt. Dessutom är Jessica en härlig och varm person som delar många av Pierre Roberts värderingar, säger Niklas Krohn, marknadschef på Pierre Robert Sverige.
Se kampanjbilderna i bildspelet nedan.
Foto Pierre Robert