Relationer i fokus när Vagabond släpper sin vårkampanj
Den kraft som finns i nära gemenskap sätter tonen för Vagabonds nya kampanj, våren 2018. Publiken bjuds in att ta del av tre berättelser från en grupp moderna vagabonder som på olika sätt representerar temat samhörighet. Vi får möta Loah & Adam, två unga modeller som träffades i Paris, Pete & Lorelle, paret som tillsammans spelar i ett band och Gaia & Anania, modellsystrarna som ständigt inspireras av varandra.
– Denna säsong har vi på Vagabond låtit oss inspireras av tre par som de nierar och stärker varandra. Vi tror på att det är i relationer med andra som kreativitet verkligen kan få liv och växa. Inget ont om digitala forum, men man får aldrig kompromissa bort möjligheten till en värdefull IRL-relation, säger Anna Fahle Björcke, Head of Brand Communications på Vagabond Shoemakers.
I kollektionen är loafers- och mulesmodeller i fokus tillsammans med sandaler och mer klumpiga modeller med sportinfuenser. I kollektionen finns även pumpsen, som kommer både med en mer skulpterad klack och en mitt-emellan-klack. Färgerna för säsongen går i starka kulörer i nyanser som klarblått, orange, grönt och rött.
Vagabonds skor hittar du, bland annat, ANNONS här. OchANNONS här.
Vi på ELLE har valt ut tre favoritskor från kollektionen. Klicka hem dem nedan:
Låga skor i mjuk, ljus mocka,ANNONS läs mer och köp här.
Slip ins i svart skinn, ANNONS läs mer och köp här.
Tvåfärgade mules, ANNONS läs mer och köp här.
Foto Kira Bunse/Vagabond