Se märket Eytys coola kampanj i Sydafrika
03 feb, 2016
AvJenny Fredriksson
Tuffa skor i tuff miljö. Så kan vi bäst beskriva märket Eytys nya kampanj.
Annons
Eytys nya vårkollektion heter Delicious och inspiration kommer från Sydafrika. Den sprillans nya kampanjen är plåtad i Johannesburg.
Målet med kampanjen är att skildra staden Johannesburgs ekonomiska och politiska utmaningar, men även för att demonstrera en bubblande och spännande modescen. Modellerna i kampanjen är lokala talanger – dressade i lokala modetalangers plagg, så som Thebe Magugu, Rich Minsi och Boys n Bucks. Kampanjbilderna andas en ny urban och afrikansk attityd.
Eytys är ett svenskt nischat accessoarmärke som startades år 2013 av Max Schiller och Jonathan Hirschefeld.
Klicka in i bildspelet för att kika på den inspirerande kampanjen och Eytys vårkollektion:
Läs också: Louis Vuitton i samarbete med UNICEF
Annons