Populärt: Shoppingtips Modetrender Streetstyle Se Min Look Höstens trender

Svenska bloggaren Lisa Olsson frontar Pumas nya kampanj

24 feb, 2017
Svenska toppbloggaren Lisa Olsson är det senaste ansiktet utåt för Pumas kampanj DO YOU. Den nya kollektionen finns i butik redan i dag.
För att spara den här artikeln
måste du vara medlem
Logga in på ditt kontoellerSkapa ett konto här!
Annons

Tidigare har Puma samarbetat med världsstjärnan Kylie Jenner, men nu är det svenska bloggaren Lisa Olsson som frontar deras senaste nordiska kampanj. Kollektionen Shiny Pack ingår i Pumas kampanj DO YOU, som vill uppmana kvinnor att vara starka, ha självförtroende och vara självförverkligande.

– För mig betyder DO YOU att våga vara just sig själv. Människor kommer alltid att ha en uppfattning om dig, men du måste lära dig att inte bry dig om det. Ta inte dig själv på för stort allvar. Det enda sättet att vara dig är att DO YOU, säger Lisa Olsson i ett pressmeddelande.

Få det bästa av ELLEs värld - anmäl dig till våra nyhetsbrev

Vi handplockar vårt bästa innehåll åt dig med maxad inspiration och de senaste trenderna. Utöver det får du ta del av exklusiva erbjudanden, tävlingar och inbjudningar till olika event. Fyll bara i dina uppgifter här så sköter vi resten! ♥

Shiny Pack-kollektionen innehåller sportiga plagg i glansigt material som går i nyanser av grått och svart. Kollektionen består av skor, tröjor, toppar och träningsbyxor. Kollektionen som Lisa Olsson bär i kampanjen säljs endast på Stadiums butiker och online från och med den 23 februari.

Se kampanjen:

https://www.youtube.com/watch?v=PqgyhzzMAEE&feature=youtu.be

Annons
lisa1
lisa5
lisa2
Annons
lisa9
lisa3
Annons
lisa4
lisa6
Annons
lisa7
lisa10

Foto: Puma

Annons