Populärt: Shoppingtips Modetrender Streetstyle Se Min Look Höstens trender

Tommy Hilfiger i samarbete med Hypebeast i ny höstkampanj

13 okt, 2017
AvLisa Segerson
Den digitala tidskriften Hypebeast har varit med och producerat Hilfigers senaste kampanj.
För att spara den här artikeln
måste du vara medlem
Logga in på ditt kontoellerSkapa ett konto här!
Annons

Höstens kapselkollektion Tommy Jeans 4.0 kännetecknas av denimplagg med innovativa tvättar, äventyrliga grundfärger samt Hilfigers ikoniska logotyp. Nyckelplaggen är en överdimensionerad hoodie med flaggmotiv längst ärmarna, en blå jeansjacka och jeans med en lösare passform i en avskalad grå färgton.

Hilfiger beskriver själva kollektionen som ”en resa tillbaka till Hilfiger Denims rötter, fast med en uppdaterad twist”. Hypebeast har varit med och tagit fram både kollektionen, kampanjen och valt personerna som frontar kampanjen som fotades i London, Berlin och New York.

Annons

Få det bästa av ELLEs värld - anmäl dig till våra nyhetsbrev

Vi handplockar vårt bästa innehåll åt dig med maxad inspiration och de senaste trenderna. Utöver det får du ta del av exklusiva erbjudanden, tävlingar och inbjudningar till olika event. Fyll bara i dina uppgifter här så sköter vi resten! ♥

I kampanjen ser vi modeller och influencers som Elliott Jay Brown, Jiahe Zhang, Zsá Zsá Inci Bürkle, Aaron Max, Anajah Hamilton och Jonah Levine.

Kläderna kommer att säljas i utvalda Tommy Hilfiger-butiker runt om i världen, samt online från och med den 12 oktober.

Artikeln publicerades först på Cafe.se.

 LÄS OCKSÅ:

Gigi Hadid och Tommy Hilfiger tar hypade Tommyland till London

Alla looks från Tommy Hilfiger-visingen i Venice

Tommy Hilfiger hyllar 90-talets mode i ny kollektion

Annons