Gigi Hadid och Tommy Hilfiger tar hypade Tommyland till London
Efter att ha visat de senaste säsongerna i New York och Los Angeles kommer den tredje lanseringen av konceptet TOMMYNOW att äga rum i London. Visningen anordnas i ikoniska Roundhouse under tisdagen den 19 september. Konceptet TOMMYNOW innebär att märket visar i säsong och säljer plaggen direkt efter presentationen. Se allt från senaste visningen i Los Angeles.
“Höstens presentation handlar om att fira sambandet mellan mode och popkultur, vi ser verkligen framemot showen.” säger designer Tommy Hilfiger.
Se kollektionens kampanjfilm.
Det blir tredje året i rad för Tommy Hilfigers samarbetet med supermodellen och globala varumärkesambassadören Gigi Hadid. Nytt inför säsongens modevisning är att den inkludera herrlinjen Hilfiger Edition. Det blir därmed första gången sedan 2010 som märkets herr- och damkollektioner presenteras under samma visning.
Lokalen roundhouse som showen äger rum i är en legendarisk konsertlokal som har huserat över ett decennium av föreställningar, med allt från Rolling Stones, The Beatles och Jimi Hendrix.
Se looks från kollektionen nedan.