Populärt: Shoppingtips Modetrender Streetstyle Se Min Look Höstens trender

Vagabond hyllar kreativa talanger i sin nya vårkampanj

12 feb, 2016
AvLisa Segerson
Våren 2016 lanserar skomärket Vagabond The New Breed, en kampanj där tre kreativa personligheter frontar vårens starkaste skotrender.
För att spara den här artikeln
måste du vara medlem
Logga in på ditt kontoellerSkapa ett konto här!
Annons

Bianca O’Brien, Lydia Graham och Constance Power frontar kampanjen The New Breed. En kampanj som hyllar en ny generation unga talanger som genom sina yrkesval inspirerar andra. Bianca O’Brien arbetar som journalist, Constance Power tar plats på musikscenen och dansare och Lydia Graham arbetar även som skådespelerska.

– Det finns olika sätt att vara kreativ på. För mig är det något som jag bara inte kan undvika. Även om det skulle vara lättare att leva ett liv utan att tänka på ett kreativt sätt så det är något jag måste göra varje dag, annars kan jag inte fungera, berättar Bianca O’Brien, modell och journalist.

Få det bästa av ELLEs värld - anmäl dig till våra nyhetsbrev

Vi handplockar vårt bästa innehåll åt dig med maxad inspiration och de senaste trenderna. Utöver det får du ta del av exklusiva erbjudanden, tävlingar och inbjudningar till olika event. Fyll bara i dina uppgifter här så sköter vi resten! ♥

Skokollektionen har ett minimalistiskt och sportinfluerat uttryck och ger en tydlig bild av ”The Modern Vagabond”. Bilderna fotograferades i London, i en urban miljö som både matchar personligheterna och visualiserar vårens design estetiskt.

– Inför årets casting av modeller sökte vi efter profiler med ett intressant mindset. Målet är att kommunicera de värderingar som The Modern Vagabond står för, både genom att lyfta fram gruppen och samtidigt ge utrymme för de olika individuella stilarna, berättar Anna Fahle Björcke, Brand Manager på Vagabond.

Läs också: ELLEs Jenny Fredriksson designar skor för Vagabond

Annons