ELLE mat & vin ökar i Orvesto!
09 mar, 2016
AvRose-Marie Söderlund
Idag skålar vi i champagne på redaktionen! ELLE mat & vin är nämligen en av få tidningar som ökar i Orvesto, som mäter räckvidden för ett stort antal medier. Förutom tidningar mäter de bland annat även tv, radio och internet.
Annons
Orvesto mäter svenskarnas mediekonsumtion i åldrarna 16 till 80 år. Medan de allra flesta tidningar backar i räckvidd ökar ELLE mat & vin med 4% och når nu 107 000 läsare.
Förutom tidningen så ökar även webben i raketfart. Förra veckan (v. 9-2016) hade ellematovin.se ca 50 000 unika besökare och 100 000 sidvisningar, vilket är en ökning med 150% på bara ett halvår.
Värt att fira, tycker vi!
Vill du prenumerera? Klicka på bannern nedan för att ta del av erbjudandet.
Annons
Glöm inte att även gilla oss på Facebook.
Annons