ELLE mat & vin ökar i Orvesto!
09 mar, 2016
Idag skålar vi i champagne på redaktionen! ELLE mat & vin är nämligen en av få tidningar som ökar i Orvesto, som mäter räckvidden för ett stort antal medier. Förutom tidningar mäter de bland annat även tv, radio och internet.
Annons
Orvesto mäter svenskarnas mediekonsumtion i åldrarna 16 till 80 år. Medan de allra flesta tidningar backar i räckvidd ökar ELLE mat & vin med 4% och når nu 107 000 läsare.
Förutom tidningen så ökar även webben i raketfart. Förra veckan (v. 9-2016) hade ellematovin.se ca 50 000 unika besökare och 100 000 sidvisningar, vilket är en ökning med 150% på bara ett halvår.
Värt att fira, tycker vi!
Vill du prenumerera? Klicka på bannern nedan för att ta del av erbjudandet.
Glöm inte att även gilla oss på Facebook.
Annons