NOCCO fyller 10 år – här är smakerna som kommer tillbaka
NOCCO såg dagens ljus för första gången på Fitnessfestivalen 2014, och då som världens första färdigblandade BCAA-dryck. Succén var snart ett faktum. Idag har det svenska varumärket ett brett sortiment av funktionsdrycker som säljs i hela Europa och delar av Nordamerika.
Som en hyllning till dessa tio år och det community som fortsatt representerar NOCCO, inleds jubileumsfirandet med fyra produktsläpp i exklusiva Collector's Edition-burkar.
– Det är fyra smaker som varit med och definierat NOCCOs resa. Det är roliga smaker, vågade lanseringar, eller storfavoriter som vårt community har önskat få tillbaka. När vi nu firar 10 år är det främst vårt fantastiska community vi vill fira – och ge tillbaka till. För de är lika mycket NOCCO som vi, våra ambassadörer och partners, säger Bella Jordansson, Marketing Activation Manager för NOCCO i Sverige.
NOCCO Collector’s Edition – 4 smaker som kommer tillbaka
Under vecka 39 gör fyra följande smaker comeback i dagligvaruhandeln och på tyngre.se.
NOCCO Tropical (2016)
En av de första smakerna som fick ett brett genomslag i hela Sverige. Med en unik och somrig design tog den sig in i hjärtat hos konsumenter även utanför gymmen. Tropical innehåller 180 mg koffein, 3000 mg BCAA och utvalda vitaminer.
NOCCO Focus Melon Crush (2017)
En av de första FOCUS-varianterna och lanserades som en del av NOCCOs satsning på e-sport, där både sponsring av lag och turneringar har ingått. Melon Crush innehåller 180 mg koffein och utvalda vitaminer.
NOCCO Skumhare (2017)
Skumhare var en unik påsklansering som släpptes i begränsad upplaga. Dess unika smak och design är tydliga exempel på NOCCOs förmåga att ständigt utmana. Skum hare innehåller 180 mg koffein, 3000 mg BCAA och utvalda vitaminer.
NOCCO Miami (2019)
Jordgubbsmakande favorit som är en av de mest efterfrågade burkarna när communityn får säga sitt. Nu är den tillbaka för att fira NOCCOs födelsedag. Miami innehåller 180 mg koffein, 3000 mg BCAA och utvalda vitaminer.